Weekend Update

Posted by mvilrokx | 11:02 | 0 comments »

Pfew, wat een weekend weeral.

Vrijdagavond, pokernight op een fantastische locatie. Een van mijn pokerbuddies heeft een magazijn gekocht voor zijn bedrijfje en aangezien het nog volledig leeg stond hebben we dat effe ingespeeld. Het gebouw ligt in een industriele wijk, vlak langs een spoorweg waar om de 15 minuten een vrachttrein langs davert, binnenkomen langs de stalen rolpoort garage ... net als in de film. Iedereen had ook cigaren meegebracht (normaal spelen we bij iemand thuis dus kan er niet gerookt worden) waarvan duchtig gebruik werd gemaakt. Om 2:30 ben ik buitengestrompeld met $200 meer dan ik was gekomen, leuke avond :-)

Dan zaterdagmorgen om 10 uur moesten mijn meisjes hun laatste wedstrijd van het seizoen afwerken, Coach Mark was nog niet te goei maar ze hebben weeral een puike prestatie afgeleverd (teruggekomen van 0-3 om te winnen met 6-4), we hebben dus maar 1 wedstrijd verloren dit seizoen (0-1 in den alerlaatste seconde), het weekend was nog maar pas begonnen en het kon al niet meer stuk.

Van de voetbal recht naar een verjaardagsfeestje bij de Fam. Stone (mijn VS surrogaat familie). Om 2 uur heb ik Mattias naar huis gebracht voor zijn middagdutje en heb ik dan zelf ook maar een paar uurtjes "platte rust" genomen (merci Carine). Om 17:30 zijn we wakker geworden, Mattias eten gegeven en me klaar beginnen maken voor een pokertournooitje bij diezelfde Stones. Dat is een beetje een traditie aan het worden om te blijven hangen na een feestje daar en dan een beetje na te kaarten. Dus om 8 uur zat ik daar weer, zonder cigaar deze keer, tot 23:00, helaas $60 lichter naar huis gegaan, me in de pan laten draaien door een 23 jarige snotaap.

Zondag dan was het hier bijna 30 graden dus zijn we maar naar de oceaan gegaan om de kinderen hun kurren te laten uitwerken op de zand in plaats van op ons. En dat heeft blijkbaar goed gewerkt want ze zijn allebei in slaap gevallen rond een uur of 2, zalig, dat gebeurt zeer zelden. Dan ben ik wat gaan winkelen en toen zat het weekend er weer op. Time surely flies when you are having fun.

Uw man vanbinnen,
Mark.

0 comments